Wat is mijn Boxer heerlijk rustig....
Wodan's Fotoboek :: . :: Voorstellen
Pagina 1 van 1 • Deel •
Goedenmiddag,
Nou ik ben blij met jullie zeg! Willem, onze boxer, ligt hier helemaal voor Pampus op de grond. Hij heeft zich fantastisch vermaakt, en ik trouwens ook. Ik ben Jeroen van der Meer, een buurman van Robert en Tresca Nijhuis, de slaafjes van Mika. Robert heeft mij een paar keer gevraagd mee te gaan met deze groep hondenliefhebbers. Na chantage en bedreigingen aan mijn adres ben ik toch maar gedwongen mee te gaan, mischien dat die terreur dan eindelijk stopt.
Het was een mooie ochtend, na 5 minuten in de groep te zijn opgenomen had Willem zijn eerste uitwendige bloedingen na een aanval van een valse herder. Leuk begin... ( geintje hoor, Boots is een fantastische herder).
Na een gemiddelde van 200 hertz aan geluid door het geblaf waren alle rangen en standen geregeld, en kon de wandeling beginnen.
Op het hondenveld op het Hulsbeek gingen de honden mooi hun eigen gang: Boots in de drek, Rambo onder een eikenblaadje en Willem in Wodan.
Na een bak heerlijke koffie ging de wandeling verder.....
Nu stop ik even met schrijven want mijn dochter hangt aan de lcd-tv aan de muur.......
Mensen bedankt en tot later,
Jeroen en Willem
Nou ik ben blij met jullie zeg! Willem, onze boxer, ligt hier helemaal voor Pampus op de grond. Hij heeft zich fantastisch vermaakt, en ik trouwens ook. Ik ben Jeroen van der Meer, een buurman van Robert en Tresca Nijhuis, de slaafjes van Mika. Robert heeft mij een paar keer gevraagd mee te gaan met deze groep hondenliefhebbers. Na chantage en bedreigingen aan mijn adres ben ik toch maar gedwongen mee te gaan, mischien dat die terreur dan eindelijk stopt.
Het was een mooie ochtend, na 5 minuten in de groep te zijn opgenomen had Willem zijn eerste uitwendige bloedingen na een aanval van een valse herder. Leuk begin... ( geintje hoor, Boots is een fantastische herder).
Na een gemiddelde van 200 hertz aan geluid door het geblaf waren alle rangen en standen geregeld, en kon de wandeling beginnen.
Op het hondenveld op het Hulsbeek gingen de honden mooi hun eigen gang: Boots in de drek, Rambo onder een eikenblaadje en Willem in Wodan.
Na een bak heerlijke koffie ging de wandeling verder.....
Nu stop ik even met schrijven want mijn dochter hangt aan de lcd-tv aan de muur.......
Mensen bedankt en tot later,
Jeroen en Willem
Gast- Gast
Re: Wat is mijn Boxer heerlijk rustig....
Hoi Jeroen, Leuk dat je je hebt aangemeld. Ja idd het was een leuke wandeling (de 
zet ik er straks even op). Veel lees en schrijfplezier op het forum. Ohja we gaan bijna elke zondag
wandelen dus bereid je maar voor.
Groetjes Petra,

zet ik er straks even op). Veel lees en schrijfplezier op het forum. Ohja we gaan bijna elke zondag
wandelen dus bereid je maar voor.
Groetjes Petra,

I was born a Bitch. What,s your excuse?

Heksenvrouwtje- Hoofd Moderator / Mede beheerder

-
Aantal berichten: 2653
Leeftijd: 42
Registration date: 22-07-08
Hoi Jeroen en Willem,
Welkom op de site van Wodan.
Het was zeker een geslaagde wandeling en Wodan heeft er weer een vriendje bij
We wensen je veel lees / schrijf en kijk plezier op het forum.
Welkom op de site van Wodan.
Het was zeker een geslaagde wandeling en Wodan heeft er weer een vriendje bij
We wensen je veel lees / schrijf en kijk plezier op het forum.

http://wodan.actieforum.com
welkom hiero.
Maar ook jij hebt dus al kennis mogen maken met die valse herder ? :twisted: :(7a):
enhe hangt je lcd tv nog aan de muur ?

Maar ook jij hebt dus al kennis mogen maken met die valse herder ? :twisted: :(7a):
enhe hangt je lcd tv nog aan de muur ?

Leo- Moderator / Technisch Medewerker

-
Aantal berichten: 1355
Registration date: 25-07-08
Hoi,
Van harte welkom bij dit forum. Heel veel plezier.
Van harte welkom bij dit forum. Heel veel plezier.

anra balou- Staffordshire Bull Terriër
-
Aantal berichten: 357
Leeftijd: 37
Registration date: 02-08-08
welkom hier met je mooie dog

Ella - Joep en Bo- Moderator

-
Aantal berichten: 8426
Registration date: 26-07-08
Hey Jeroen & Willem....leuk dat jullie je aangemeld hebben bij dit leuke forum....
Het was idd gezellig vanmorgen , maar waar ze hier echt gek op zijn ....zijn foto's, bakken vol met foto's en verhalen , hoe meer hoe liever.
Dus laat maar ze maar komen.
Volgende week weer ?
groetjes van mij en een poot en lebber van Boots (hij was gewoon een beetje jaloers
)
Het was idd gezellig vanmorgen , maar waar ze hier echt gek op zijn ....zijn foto's, bakken vol met foto's en verhalen , hoe meer hoe liever.
Dus laat maar ze maar komen.
Volgende week weer ?
groetjes van mij en een poot en lebber van Boots (hij was gewoon een beetje jaloers
boots- Teckel
-
Aantal berichten: 71
Leeftijd: 46
Registration date: 27-07-08
leo schreef:welkom hiero.
enhe hangt je lcd tv nog aan de muur ?![]()
Hoezo valse herder.
..... hij blaft haarzuiver hoor , niet een valse noot ertussen

boots- Teckel
-
Aantal berichten: 71
Leeftijd: 46
Registration date: 27-07-08
neee hoor is een leuke dog
en ja een beetje stoeien
hoort er bij
hier ook 2 niet valse zangers
en ja een beetje stoeien
hoort er bij
hier ook 2 niet valse zangers

Ella - Joep en Bo- Moderator

-
Aantal berichten: 8426
Registration date: 26-07-08
Nou nou was weer gezellig gister.
Ben ik even blij dat ik zo'n lieve en rustige hond heb die het hele groepje even allemaal op de plaats zet (vooral Boots)
Nou jeroen gezellig dat je er ook bent hoop dat je ervan geniet.
En martin jij moet toch echt eens naar de familie Haan om je oren na te laten kijken want die hond van je is niet echt zuiver hoor
Nou mensnen volgend eweek ben ik er niet bij maar misschien kom ik jullie onderweg nog wel tegen.
Groeten Robert en Mika
Ben ik even blij dat ik zo'n lieve en rustige hond heb die het hele groepje even allemaal op de plaats zet (vooral Boots)
Nou jeroen gezellig dat je er ook bent hoop dat je ervan geniet.
En martin jij moet toch echt eens naar de familie Haan om je oren na te laten kijken want die hond van je is niet echt zuiver hoor
Nou mensnen volgend eweek ben ik er niet bij maar misschien kom ik jullie onderweg nog wel tegen.
Groeten Robert en Mika

Robert- Chihuahua

-
Aantal berichten: 42
Leeftijd: 29
Registration date: 19-10-08
Similar topics» kweken met mijn valkparkieten
» mijn gloster Eugène...
» Mijn naam is shaimie
» Mijn motor de R1200GS
» Mijn katten trio..
» mijn gloster Eugène...