Het Team van Wodan's Fotoboek...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Het Team van Wodan's Fotoboek...

Bericht  Wodan op za sep 04, 2010 1:04 pm

Gebruikersnaam - Wodan
Echte naam - Martin
Functie - Oprichter & Beheerder van dit Forum sinds Di 22 juli 2008

Taakomschrijving - Ik houd me het meest bezig achter de schermen.
Ik beheer samen met Bizou het ledenbeheer en samen met Leo houd ik me bezig op het technisch gebied.
Verder houd ik heel het forum in de gaten en let ik op het gedrag van de leden en het team.
Ook zullen de meest ingrijpende beslissingen na overleg met het Team, Uiteindelijk door mij genomen worden.
Verder ben ik op alle vlakken ( ook voor het team ) verandwoordelijk over het wel en wee op het Forum.

Foto :

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruikersnaam - Heksenvrouwtje
Echte naam - Petra
Functie - Medebeheerder van dit Forum sinds Di 22 juli 2008

Taakomschrijving: Ik ben verantwoordelijk voor de Topics Verjaardagen in samenwerking met Iris en In the picture, verdere hou ik alle topics een beetje in de gaten als Hoofdmoderator en daar waar nodig is mijn hulp aan te bieden.

Ik ben het bazinnetje van Wodan, Sierra en de kleine Rambo.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ik ben ella ell@spike en joep
vanaf oprichting ben ik hier modje

taak omschrijving
wat ik zoals doe is topics verplaatsen forum opschonen
leden helpen met fotos plaatsen
verzorg met Marjolein en Iris de nieuwsbrief
en later kreeg ik de kids corner
en met leo de shows en sport afdeling hier
dit interreseerd me omdat ik zelf af en toe de eer heb met een andere hond de ring in te mogen
en dit zelf ook wil
en let op de rassen baorders omdat ik alle rassen iets vindt hebben
en probeer jullie samen met iris van info te voorzien mbt nieuwtjes en weetjes over honden

dit ben ik heb je vragen stel ze gerust

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoi

Ik ben Leo en doe samen met Martin achter de schermen het technische gedeelte van het forum. Bv de foto's op de index, eventuele nieuwe boarders...etc...
Ik ben meer achter te vinden dan er voor Very Happy
Maar ook beheer ik nog enkele boarders samen met een andere moderator.
zoals Sport, Grommen met..., andere sites, rassen, privehoekje, belvenissen en verhalen, dagboek van....., gedrag en opvoeding.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben Marjolein, op het forum ook wel bekend onder de naam "Bizou".

Ik beheer samen met Martin de ledenlijst, en zorgen dat deze actueel blijft.
Daarnaast hou ik bij of iedereen zich voorsteld.
Met Iris organiseren wij de fotowedstrijden.

Ik ben het bazinnetje van Bizou, een heerlijk lief dametje van 4 jaar.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben Iris, het vrouwtje van Laika en Kira.
Sinds kort ben ik verantwoordelijk voor de spelletjeshoek.
En doe ik samen met Ella een groot gedeelte van het informatiehoekje en de Wandelplaatsen en routes.
Verder zorgen Petra en ik dat de verjaardagen niet vergeten worden en iedereen gefeliciteerd wordt.

Op het moment ben ik meer achter de schermen dan actief aanwezig op het forum, omdat ik net mama ben geworden.

Karel, ik en Nick

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://wodan.actieforum.com

Wodan
Admin / Beheerder
Admin / Beheerder

Man Aantal berichten: 2668
Leeftijd: 40
Registration date: 22-07-08

http://wodan.actieforum.com

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Similar topics

Permissies van dit forum: