Wodan's Fotoboek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Krista di maa 30, 2010 1:32 pm

affraid Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 731385 Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Foto-QJBG7GR8-D
Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Foto-SGEU86WT-D Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 648476
Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Foto-LPKMJEKC-D Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 352904
Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Foto-7ORYCD3L-D
Sorry vrouwtje(zo keek ze me aan)zal het nooooooit meer doen Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 557496
Ach wat hou ik er toch van,die pupsels I love you I love you I love you Rolling Eyes


Laatst aangepast door Krista op di maa 30, 2010 1:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : verkeerd geschreven)
Krista
Krista
Noorse Elandhond Grijs

Vrouw Aantal berichten : 459
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oosterhout nb
Registration date : 24-02-10

http://www.hyves.nl/krsje

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Heksenvrouwtje di maa 30, 2010 2:07 pm

Ik weet wat je voelt. Het is echt jammer van de bank. Maar ik kan je vertellen dat het niet alleen de puppys zijn die het doen. Ik heb hier ook een sloper (Wodan) van ruim 4 jaar lopen. En mijn pupubertje Sierra heeft alleen 1 keer behang getrokken (zal haar wel niet hebben aangestaan) als pup. Maar Wood is sloper nr. 1 in huis. Complete kasten worden door hem vakkundig gesloopt.
Heksenvrouwtje
Heksenvrouwtje
Hoofd Moderator / Mede beheerder
Hoofd Moderator / Mede beheerder

Vrouw Aantal berichten : 2248
Leeftijd : 54
Registration date : 22-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 2:11 pm

ooohh bonnie niet meer doen he.
Een keertje is leuk, maar als ze van alles gaan slopen is het niet leuk meer.
Haicha zat vanochtend heerlijk te kauwen op de leuning van de tuinstoel en zat mij daar ook nog een beetje dom bij aan te kijken ook.
nou dan krijgt ze toch wel te horen dat ik dat niet wil hebben.
De grote ondeugd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 2:22 pm

O jee,o jee Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 731385
daar ben je mooi klaar mee Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 356768
Foei foei Bonnie... Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! 781209

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Krista di maa 30, 2010 3:25 pm

Gelukkig is de bank het inigste wat ze echt als "iets" ziet dat ze MOET slopen Rolling Eyes (wel ff afkloppen) hihihi....ze ligt nu heeerlijk te Sleep
Krista
Krista
Noorse Elandhond Grijs

Vrouw Aantal berichten : 459
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oosterhout nb
Registration date : 24-02-10

http://www.hyves.nl/krsje

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Bo di maa 30, 2010 4:16 pm

O is dat alles? Rolling Eyes Laughing Laughing
Dit is nog niks vergeleken bij wat Shadow heeft gesloopt
Bo
Bo
Stabyhoun

Vrouw Aantal berichten : 714
Leeftijd : 48
Woonplaats : rotterdam:slaafje van Shadow,Bo en Diesel
Registration date : 23-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 4:32 pm

stoute bonnie heel stout
als ik bonnie was had ik me verstopt in een kartonnedoos

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 6:16 pm

.
oeps.. ik heb dat nog nooit meegemaakt met mijn hond/pup toen , gelukkig niet , hij bleef keurig als ik weg was.

lijkt mij vreselijk, zeg ! affraid

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 6:24 pm

fries schreef:.
oeps.. ik heb dat nog nooit meegemaakt met mijn hond/pup toen , gelukkig niet , hij bleef keurig als ik weg was.

lijkt mij vreselijk, zeg ! affraid
Ach er zijn ergere dingen.. Surprised
Ik heb zelf nu mijn 5e rottweiler...allemaal hebben ze binnen niet gesloopt ( gelukkig )
en de kuilen in het gras en de kapotte tuinlampjes heb ik ze vergeven Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Ella - Joep en Easy di maa 30, 2010 6:52 pm

aha joop sloop oww da n ben je flauw
Ella - Joep en Easy
Ella - Joep en Easy
ras naar keuze !!!!!!!

Vrouw Aantal berichten : 7216
Leeftijd : 54
Woonplaats : borger
Registration date : 26-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 6:58 pm

Oe, zonde van de bank...
Hier zijn alleen de krabpaal en de VPRO gids de klos geweest.
En mijn lekkere wollen trui.
En een houten krukje.
En een stapel boeken.
Een een ficus ginseng.
En een map met administratie.
Een een stapel boeken.
En als ik ze niet snel hoog wegleg, de volgende stapel boeken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gast di maa 30, 2010 9:01 pm

[Sandra] schreef:En een stapel boeken.
Een een ficus ginseng.
En een map met administratie.
Een een stapel boeken.
En als ik ze niet snel hoog wegleg, de volgende stapel boeken...

Het is een leeslustig stel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Leo di maa 30, 2010 9:03 pm

tja pupsels houden je nou eenmaal bezig he Very Happy
Joepie gelukkig nog nooit een meubel gesloopt, wel andere kleine dingen hoor
Leo
Leo
Mechelse Herder

Man Aantal berichten : 1123
Registration date : 25-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Krista wo maa 31, 2010 2:28 pm

Jaaa ik hou der van!!!PUPSELSSSS I love you I love you I love you .....het was ook wel mijn eigen fout,normaal doe ik haar in haar hok of buiten als ik even wat moet doen Embarassed moest "fftjes" naar mijn eten kijken Rolling Eyes .....ach ja ben ik blij dat we boven onze winkel wonen en daar de nieuwe meubels staan Laughing Laughing Laughing
Gisteravond dacht ze laat ik maar eens gaan spelen met vrouwtje,alleen deed ik wat TE wild denk ik en ze zag het denk ik niet meer als spelen,met gevolg dat ik een flinke jaap in mijn arm heb hangen(gebeten)met blauwe/paarse plek,de grootte van een tennisbal,maar nogmaals ze zag het dnek ik later niet meer als spelen maar meer van :ik moet winnen...
Ach het is alweer vergeven,kan nooit lang boos op men kind zijn Laughing I love you
Krista
Krista
Noorse Elandhond Grijs

Vrouw Aantal berichten : 459
Leeftijd : 38
Woonplaats : Oosterhout nb
Registration date : 24-02-10

http://www.hyves.nl/krsje

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!! Empty Re: Waarschuwing voor alle puppy eigenaren!!Laat ze nooit alleen!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum