Wodan's Fotoboek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

4 plaatsers

Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  gewoonkarin do apr 15, 2010 10:42 am

als ik met miss piggy op straat loop.trekt ze altijd de aandacht,omdat ze een frummelkop heeft,heel goed luistert voor een pup,en rondrent alsof ze peper in haar kont heeft.mensen liggen dubbel als ze haar zien.ik trouwens ook,hihi.
trekt jouw hond ook de aandacht?en zo ja,waarom?zijn mensen bang,of juist niet,vinden ze jouw hond mooi,of juist niet?luistert hij/zij goed,of juist niet?
gewoonkarin
gewoonkarin
Stabyhoun

Vrouw Aantal berichten : 647
Leeftijd : 48
Woonplaats : mierlo
Registration date : 28-03-10

http://foreverkarin.myflpbiz.com

Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Gast do apr 15, 2010 10:45 am

Als ik met mijn hond loop trekt ze wel de aandacht, maar die is niet zozeer positief.
De meeeste mensen hier gaan liever voor haicha een blokje om.
Het is een rottweiler dus ja er is al een mening over voordat ze haar kennen.
Mensen met grote honden hier zijn juist weg van haar en vinden het een heerlijk ding.
Volgende week gaan we weer door stadskanaal lopen.
Het heeft wel een voordeel hoor zo`n rottie want dan heb je tenminste de ruimte in de stad als je samen met je hond er loopt trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? 154999 trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? 154999

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Gast do apr 15, 2010 11:00 am

Nou, Douwe staat bekend om zijn charmes met een grote aaibaarheidsfactor. Ik roep altijd dat iedereen verliefd op hem is en wie hem niet kent het vanzelf wordt. Very Happy
Boele en Bringher zijn heel verschillend, maar beide hebben ze gemeen dat ze altijd vriendelijk zijn naar mensen. Boele als halve gare met clowneske trekken en Bringher omdat ze zich zo heerlijk tegen iemand aan kan vleien, maar dan moet je wel eerst kennis hebben gemaakt met lekkers. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Ella - Joep en Easy do apr 15, 2010 11:02 am

hier is het verschillend
we hebben spike fans omdat hij zo rustig is en lief naar mensen
veel vinden joep te druk

en we hebben joep fans
daar kan je mee spelen en is lief met honden
qua uitstraling kiest men voor joep zal wel van de staart komen oogt wat vriendelijker
Ella - Joep en Easy
Ella - Joep en Easy
ras naar keuze !!!!!!!

Vrouw Aantal berichten : 7216
Leeftijd : 54
Woonplaats : borger
Registration date : 26-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Gast do apr 15, 2010 5:34 pm

Chat hoeft niet zoveel te doen, ziet iemand aankomen en dan begint die staart van links naar rechts koppie gericht en ja dan komt de aandacht vanzelf, ik wordt daar wel eens moe van. scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  manuela do apr 15, 2010 7:50 pm

tja berry er zijn mensen die aan de overkant gaan lopen met of zonder hond en je hebt mensen die hem willen aaien maar berr is super antoezjast gaat hij springen en knorren dan doen ze vaak toch even een stapje terug mensen hier op de rij kennen hem en weten dat hij zo is en in losloop gebieden mensen ook met honden vinden hem vaak geweldig. als pup dachten ze vaak dat het een boxer was als je dan zei het is een amstaff was het ooh handjes weg en nu vragen ze is het een pitt bull scratch trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? 327586
manuela
manuela
Teckel

Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 51
Woonplaats : zaandam
Registration date : 12-04-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Gast do apr 15, 2010 7:51 pm

Otto is helemaal het heertje. Ik ben nog niemand tegengekomen die *niet* gecharmeerd van hem was. Momenten waarop ik Otto spontaan zou willen zien veranderen in een grommende dobermann zijn als ik kerels tegenkom die zich elke keer verplicht voelen een praatje te maken over mijn schattige hondje en :;2: me uitnodigen om eens langs te komen. Was ik een man geweest met mijn schattige hondje dan zou dat niet gebeuren...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Ella - Joep en Easy do apr 15, 2010 7:54 pm

dan moet je hem leren selectief niet schattig te zijn hahahahahaa
Ella - Joep en Easy
Ella - Joep en Easy
ras naar keuze !!!!!!!

Vrouw Aantal berichten : 7216
Leeftijd : 54
Woonplaats : borger
Registration date : 26-07-08

Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Gast do apr 15, 2010 7:56 pm

ell@spike en joep schreef:dan moet je hem leren selectief niet schattig te zijn hahahahahaa

Tips zijn welkom Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  annie laumen do apr 15, 2010 8:21 pm

Diegene die astrid kennen vinden haar super lief
Gaat dan naar diegene toe en wil geaaid worden
Drukt zich helemaal tegen die persoon aan
Vreemde lopen vaak met een boog om je heen
Je hebt toch een rottweieler
annie laumen
annie laumen
Teckel

Aantal berichten : 81
Registration date : 25-03-10

Terug naar boven Ga naar beneden

trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom? Empty Re: trekt jouw hond de aandacht van mensen en waarom?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum