Wodan's Fotoboek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe slim kan een reu zijn...

Ga naar beneden

Hoe slim kan een reu zijn... Empty Hoe slim kan een reu zijn...

Bericht  Rakker.v.d.buren ma jun 28, 2010 8:11 am

Laughing Het is hier weer zover 3 loopse teven en daardoor hitsige reuen...
Tja is een periode waar je even door heen moet en thanks de kennels buiten gaat dat goed.
Maar vandaag was een reu echt slim Laughing
Net liep die reu buiten met nog anderen.Ik wilde ook even de loopse teven los laten lopen in tuin maar daardoor moesten de andere loslopers eerst naar binnen.
Ik dacht dat ze binnen waren maar chekte toch nog effe de tuin.Zag een reu in een kennel liggen en keek op afstand of die kenneldeur dicht was Laughing yep was dicht dus dacht loopse teven kunnen....
Maar terwijl ik zi naar binnen liep zat ik te denken wie van ons dan die hond in kennel heeft opgesloten...
Raar dat moet ik dan geweest zijn maar kan me niks daarvan herinneren.Ik weer nar buiten om die hond in de kennel van dichtbij te zien.
Daar lag hij naast de deur de deur had hij dicht gedaan met zijn poot er achter.Nee de deur was niet op slot hij kon hem zo weer open maken....
Laughing nu vraag ik me af is hij nou echt zo slim om dat te kunnen doen of was het toeval...

Gelukkig dat ik terug ben gegaan!
Rakker.v.d.buren
Rakker.v.d.buren
Teckel

Aantal berichten : 55
Registration date : 31-05-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slim kan een reu zijn... Empty Re: Hoe slim kan een reu zijn...

Bericht  Gast ma jun 28, 2010 8:22 am

denk toch wel dat dit toeval is! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slim kan een reu zijn... Empty Re: Hoe slim kan een reu zijn...

Bericht  Gast ma jun 28, 2010 10:20 am

Denk ook dat het toeval is, maar wie weet heeft hij er wat van geleerd en is hij de volgende keer slimmer. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe slim kan een reu zijn... Empty Re: Hoe slim kan een reu zijn...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum