Wodan's Fotoboek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Ga naar beneden

Hond in Elst mocht thuis niet poepen Empty Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Bericht  Gast vr jan 21, 2011 9:10 am

Ben ik toch al die tijd in overtreding geweest!

Hond in Elst mocht thuis niet poepen

donderdag 20 januari 2011

ELST – Wie het afgelopen half jaar zijn of haar trouwe viervoeter gewoon thuis in de tuin een poepje liet doen, heeft het risico op een boete gelopen. De gemeente Overbetuwe hanteerde een APV-artikel, dat niet geheel waterdicht bleek te zijn.

Op 3 augustus werd een APV-besluit genomen, om in Elst losloop­ en uitlaatstroken voor honden aan te wijzen. Daarmee werd ook meteen de rest van het gebied aangewezen als plek waar de hond níet z’n behoefte mocht doen. En dat zou formeel ook de particuliere tuin bij ieders woning kunnen zijn, zo vogelde de gemeentelijke Bezwarencommissie uit.

Een woordvoerder van de gemeente laten weten dat dit besluit in de plaatselijke verordening nu aangepast is, om 'interpretatieverschillen' te voorkomen. "We willen het als gemeente uiteraard niet verbieden om de hond in eigen tuin te laten poepen."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hond in Elst mocht thuis niet poepen Empty Re: Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Bericht  Ingeborg&Hummer vr jan 21, 2011 10:43 am

zo ver ik weet ik de grond eigendom van de eigenaar(als het gekocht is) dus dan kan jij beslissen wat je er mee doet tenzij in het contract staat dat iets niet mag.. en daar staat nooit in dat een hond niet mag poepen in de tuin scratch kijk als hij zulke hopen neer legt dat je over de 2 meter komt tja dan heb je een vergunning nodig haha
Ingeborg&Hummer
Ingeborg&Hummer
Labrador Retriever

Vrouw Aantal berichten : 901
Registration date : 25-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Hond in Elst mocht thuis niet poepen Empty Re: Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Bericht  Gast vr jan 21, 2011 10:52 am

2 meter?!!! Ik heb geen olifanten hoor! haha Hoewel? Kamerolifanten? Hond in Elst mocht thuis niet poepen 765717

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hond in Elst mocht thuis niet poepen Empty Re: Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Bericht  Ingeborg&Hummer vr jan 21, 2011 12:05 pm

Malle schreef:2 meter?!!! Ik heb geen olifanten hoor! haha Hoewel? Kamerolifanten? Hond in Elst mocht thuis niet poepen 765717

Haha haha Hond in Elst mocht thuis niet poepen 935787 Hond in Elst mocht thuis niet poepen 177797
Ingeborg&Hummer
Ingeborg&Hummer
Labrador Retriever

Vrouw Aantal berichten : 901
Registration date : 25-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Hond in Elst mocht thuis niet poepen Empty Re: Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Bericht  Gast vr jan 21, 2011 5:27 pm

zo af en toe weet ik niet meer wat je van ambtenaren kunt verwachten,
het is toch bezopen niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hond in Elst mocht thuis niet poepen Empty Re: Hond in Elst mocht thuis niet poepen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum