Wodan's Fotoboek
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie ook een top hond?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie ook een top hond? Empty Hebben jullie ook een top hond?

Bericht  Koos Spitter di mei 24, 2011 10:12 am

Hebben jullie dat nu ook, dat er een hond bij je is, of geweest is, die zo uitzonderlijk is dat het zonder de andere tekort te doen de nummer 1 van je leven is en zal blijven? Ik heb er zo een, onze oude Bowy. Bowy is een Engelse Stafford die kwa gedrag eigenlijk geen Engelse stafford is, altijd rustig, waaks, beschermend, kan met alle honden overweg is in alle opzichten de leider zonder ooit zijn macht te tonen, thuis zorgt hij dat de clan 3 reuen en 2 teven rustig blijven, zoniet dan komt hij er even bij om de boel te sussen en de dader even vast te houden. Een tijdje geleden ben ik in een vervelende situatie terrecht gekomen, Bowy had een diaree op gelopen en moest er s'nachts uit, in het park aangekomen liep hij weg om zich te ontlasten, even later werd ik lastig gevallen door een stel gasten die het nodig vonden mij uit te dagen, zelf ben ik zulke bedreigingen nooit uit de weggegaan maar nu net uit het ziekenhuis na een dotterbehandeling zat ik hier echt niet op te wachten, het was ook niet nodig want mijn held stond met ontblote tanden al voor mij, van uit het donker had hij de situatie beoordeeld en gezien dat zijn baas hem nodig had. De helden namen snel de benen, mijn topper had mij weer gered.
Met Bowy is het heerlijk leven, als pup wilde ze hem laten inslapen vanwege HD problemen, ik zou een andere krijgen, hij is nu 10 jaar en heeft er weinig problemen mee gehad, en heeft ons verliefd op het ras Stafford gemaakt, zodat wij er samen met mijn zoon vijf bezitten, waarvan Bowy de top hond is.
Ken je old Daddy van de dog whisperer, op de oortjes na is het precies onze Bowy.

Hebben jullie ook zo'n bijzondere? Vertel eens!
Koos Spitter
Koos Spitter
Noorse Elandhond Grijs

Man Aantal berichten : 479
Leeftijd : 76
Woonplaats : Maassluis
Registration date : 01-02-10

http://Staffordfocus.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook een top hond? Empty Re: Hebben jullie ook een top hond?

Bericht  Wodan di mei 24, 2011 8:52 pm

We hebben nog niet echt een specifieke ervaring gehad met onze muiters..
Maar als je het zo omschrijft , Kan ik me voorstellen dat je super trots op Bowy bent Wink
Wodan
Wodan
Admin / Beheerder
Admin / Beheerder

Man Aantal berichten : 2352
Leeftijd : 52
Woonplaats : Oldenzaal
Registration date : 22-07-08

https://wodan.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum