Doerak bijna 7maand
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Doerak bijna 7maand
Doerak is bijna alweer 7maanden .onder tussen heb ik hem nu 4maand
Hij is ook de lengte van dory(60cm) nu gepasseerd nog even dan is die net zo groot als amber(63cm)
Vraag me wel eens af of ik niet per ongeluk een kruising Deense dog heb gekocht hahaha
Doerak doet het ook heel goed en is gek op zwemmen en dingen apporteren ,kan wel merken dat die puber wordt heel af en toe een strijd probleemtje tussen Doerak & Dory .Tussen de konijnen en hem gaat ook steeds beter hij ziet ze niet meer aan als speelgoed maar jat nog wel steeds graag het voer van hun .Soms net een stofzuiger op pootjes .Tussen amber en doerak gaat het juist heel goed geen problemen kunnen rustig samen op 1 kleed liggen met een bot
Doerak
Dory Doerak
Amber dory doerak
Hij is ook de lengte van dory(60cm) nu gepasseerd nog even dan is die net zo groot als amber(63cm)
Vraag me wel eens af of ik niet per ongeluk een kruising Deense dog heb gekocht hahaha
Doerak doet het ook heel goed en is gek op zwemmen en dingen apporteren ,kan wel merken dat die puber wordt heel af en toe een strijd probleemtje tussen Doerak & Dory .Tussen de konijnen en hem gaat ook steeds beter hij ziet ze niet meer aan als speelgoed maar jat nog wel steeds graag het voer van hun .Soms net een stofzuiger op pootjes .Tussen amber en doerak gaat het juist heel goed geen problemen kunnen rustig samen op 1 kleed liggen met een bot
Doerak
Dory Doerak
Amber dory doerak
Evelien- Stabyhoun
- Aantal berichten : 687
Registration date : 01-01-10
Re: Doerak bijna 7maand
Het is echt een mooie hond geworden .
En fijn om te lezen dat ze het met hun allen goed kunnen vinden.
Enne mischien is hij van het jatten van konijnenvoer wel zo goed gegroeid .
En fijn om te lezen dat ze het met hun allen goed kunnen vinden.
Enne mischien is hij van het jatten van konijnenvoer wel zo goed gegroeid .
Heksenvrouwtje- Hoofd Moderator / Mede beheerder
- Aantal berichten : 2248
Leeftijd : 55
Registration date : 22-07-08
Ja idd misschien komt het van het konijnen voer zit namelijk boordevol met vitamine mineralen
Of misschien toch een Deense dog
Of misschien toch een Deense dog
Evelien- Stabyhoun
- Aantal berichten : 687
Registration date : 01-01-10
Mooie hond!
Ik vind foto 2 mooi!!! Die ogen!!
Ik vind foto 2 mooi!!! Die ogen!!
Bizou- Mechelse Herder
- Aantal berichten : 1263
Leeftijd : 42